<< Kliknutím ukázať obsah >> Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie |
Stránka umožní používateľom systému XMtrade/ZPE podávať a spravovať reklamácie v súvislosti s činnosťami spojenými s vydávaním, prevodom, uplatnením a zrušením záruk pôvodu, ako aj obchodovaním záruk pôvodu v rámci aukcií.
Držiteľ účtu - výrobca elektriny bude môcť reklamovať:
➢Reklamácia vydaného množstva záruk pôvodu držiteľom účtu.
➢Reklamácia údajov uvedených na záruke pôvodu držiteľom účtu.
Každá reklamácia obsahuje zadávateľa reklamácie, predmet reklamácie, reklamované obdobie, typ reklamácie a vlastný text reklamácie s určením dôkazných prostriedkov, o ktoré sa reklamácia opiera, prípadne prílohy reklamácie. Modul sprístupní používateľom držiteľa účtu prezeranie vlastných a verejných reklamácií.
Navigácia
Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu ZPE -> stránka portálu Reklamácie -> systém sprístupní zoznam existujúcich reklamácií.
Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie nad záznamami, ktoré sú reprezentované tlačidlami umiestnenými v hornej časti okna. Dostupné operácie môžu byť volané individuálne pre aktuálny záznam alebo hromadne pre vybraný zoznam záznamov.
➢ - kliknutím na tlačidlo systém zobrazí formulár Reklamácie v režime vytvorenia novej reklamácie.
➢Stav reklamácie - (Zadaná, Riešená, Potrebný zásah zadávateľa, Vyriešená, Zamietnutá, Zamietnutá a postúpená, Ukončená zadávateľom, Všetky).
➢ (Aplikovať filter) - voľba zadaných filtrovacích kritérií sa potvrdí týmto tlačidlom, následne je zoznam aktualizovaný.
➢ - pomocou tlačidla je možné zadať filtrovacie kritériá v dialógu Filter tabuľky a na základe nich získať zoznam záznamov s novým obsahom v tabuľke.
➢Tlačidlá umožňujú vyexportovať zoznam údajov do XLSX, CSV súboru. V prípade, že počet záznamov v zozname je väčší ako 200, na stránke Správa exportu je zobrazený export dát do XLSX/CSV súboru prostredníctvom asynchrónneho spracovania.
Opis položiek formulára Reklamácie:
➢Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.
➢Operácie:
• Prezrieť záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.
• Modifikovať záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.
➢ID - identifikačný kód záznamu reklamácie.
➢Stav reklamácie - zobrazený stav reklamácie napr. Zadaná.
➢Obdobie od - zobrazený dátum začiatku reklamácie.
➢Obdobie do - zobrazený dátum konca reklamácie.
➢Zadávateľ - zadávateľ reklamácie.
➢Zadávateľ (EIC) - identifikátor zadávateľa.
➢Dátum podania - dátum a čas podania reklamácie.
➢Riešiteľ - riešiteľ, ktorému bolo pridelené riešenie reklamácie.
➢Predp. uk. - predpokladaný termín ukončenia reklamácie.
➢Skutočné uk. - skutočný termín ukončenia reklamácie.
➢Modifikácia - dátum a čas modifikácie reklamácie.
➢Modifikoval - meno používateľa, ktorý modifikoval záznam.