Reklamácie

<< Kliknutím ukázať obsah >>

Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie

Stránka umožní používateľom systému XMtrade/ZPE podávať a spravovať reklamácie v súvislosti s činnosťami spojenými s vydávaním, prevodom, uplatnením a zrušením záruk pôvodu, ako aj obchodovaním záruk pôvodu v rámci aukcií.

 

Držiteľ účtu - výrobca elektriny bude môcť reklamovať:

 

Reklamácia vydaného množstva záruk pôvodu držiteľom účtu.

Reklamácia údajov uvedených na záruke pôvodu držiteľom účtu.

 

Každá reklamácia obsahuje zadávateľa reklamácie, predmet reklamácie, reklamované obdobie, typ reklamácie a vlastný text reklamácie s určením dôkazných prostriedkov, o ktoré sa reklamácia opiera, prípadne prílohy reklamácie. Modul sprístupní používateľom držiteľa účtu prezeranie vlastných a verejných reklamácií.

 

Navigácia

 

Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu ZPE -> stránka portálu Reklamácie -> systém sprístupní zoznam existujúcich reklamácií.

 

Formular_Reklamacie_Vyrobca

 

Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie nad záznamami, ktoré sú reprezentované tlačidlami umiestnenými v hornej časti okna. Dostupné operácie môžu byť volané individuálne pre aktuálny záznam alebo hromadne pre vybraný zoznam záznamov.

 

Tlacidlo_Nova_reklamacia - kliknutím na tlačidlo systém zobrazí formulár Reklamácie v režime vytvorenia novej reklamácie.

Stav reklamácie - (Zadaná, Riešená, Potrebný zásah zadávateľa, Vyriešená, Zamietnutá, Zamietnutá a postúpená, Ukončená zadávateľom, Všetky).

Tlacidlo_Zobrazit (Aplikovať filter) - voľba zadaných filtrovacích kritérií sa potvrdí týmto tlačidlom, následne je zoznam aktualizovaný.

Tlacidlo_Filter_tabulky - pomocou tlačidla je možné zadať filtrovacie kritériá v dialógu Filter tabuľky a na základe nich získať zoznam záznamov s novým obsahom v tabuľke.

 

Filter_tabulky_Reklamacie_Vyr

 

Tlačidlá Export1 umožňujú vyexportovať zoznam údajov do XLSX, CSV súboru. V prípade, že počet záznamov v zozname je väčší ako 200, na stránke Správa exportu je zobrazený export dát do XLSX/CSV súboru prostredníctvom asynchrónneho spracovania.

 

Opis položiek formulára Reklamácie:

 

Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.

Operácie:

Ikona_Prezriet Prezrieť záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.

Ikona_Modifikovat_zaznam6 Modifikovať záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.

 

ID - identifikačný kód záznamu reklamácie.

Stav reklamácie - zobrazený stav reklamácie napr. Zadaná.

Obdobie od - zobrazený dátum začiatku reklamácie.

Obdobie do - zobrazený dátum konca reklamácie.

Zadávateľ - zadávateľ reklamácie.

Zadávateľ (EIC) - identifikátor zadávateľa.

Dátum podania - dátum a čas podania reklamácie.

Riešiteľ - riešiteľ, ktorému bolo pridelené riešenie reklamácie.

Predp. uk. - predpokladaný termín ukončenia reklamácie.

Skutočné uk. - skutočný termín ukončenia reklamácie.

Modifikácia - dátum a čas modifikácie reklamácie.

Modifikoval - meno používateľa, ktorý modifikoval záznam.