<< Kliknutím ukázať obsah >> Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie > Prezeranie reklamácie |
Stránka portálu slúži na prezeranie údajov reklamácie. Zobrazí sa tiež priebeh reklamácie a jej prílohy.
Navigácia
Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu ZPE -> stránka portálu Reklamácie -> systém sprístupní zoznam existujúcich reklamácií -> v stĺpci Operácie kliknutím na ikonku "Prezrieť záznam" systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.
Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami, ktoré sú reprezentované tlačidlami umiestnenými v hornej časti okna.
➢ - stlačením tlačidla systém umožní používateľovi po upozornení návrat naspäť na zoznam.
➢ - stlačením tlačidla systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.
➢Tlačidlo umožňujú vyexportovať zoznam údajov do XLSX súboru.
Opis položiek záložky Všeobecné údaje:
➢Sekcia Základné údaje:
•Zadávateľ - meno zadávateľa reklamácie.
•Predmet - zobrazený predmet reklamácie, napr. (Vydanie záruk pôvodu).
•Začiatok obdobia - zobrazený dátum začiatku obdobia reklamácie.
•Koniec obdobia - zobrazený dátum konca obdobia reklamácie.
•Dátum podania reklamácie - zobrazený dátum, kedy bola reklamácia vytvorená.
➢Sekcia Riešenie reklamácie:
•Stav - zobrazený stav reklamácie napr. Zadaná.
•Dátum predpokladaného ukončenia - dátum, kedy sa dá predpokladať ukončenie reklamácie.
•Dátum ukončenia reklamácie - dátum a čas ukončenia reklamácie.
•Riešiteľ - identifikácia priradeného riešiteľa reklamácie. Ide o časovo závislý údaj, v rámci životného cyklu.
➢Sekcia Komunikácia:
•História komunikácie - história opisujúca priebeh procesu reklamácie, napr. v prípade zamietnutia.
➢Sekcia Kontaktné údaje zadávateľa:
•Meno a priezvisko kontaktnej osoby - meno a priezvisko kont. osoby.
•E-mail - emailová adresa kont. osoby.
•Telefón - telefóne číslo kont. osoby.
➢Sekcia Informácie o zázname:
•Kód - identifikačný kód záznamu reklamácie.
•Vytvoril - meno zadávateľa reklamácie.
•Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia reklamácie.
•Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.
•Dátum modifikácie - dátum a čas modifikácie.
Záložka Prílohy
Opis položiek:
➢Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.
➢Operácie:
• Stiahnuť súbor - stlačením ikonky sa vykoná stiahnutie súboru prílohy pripojenej k reklamácii, následne systém zobrazí štandardný systémový dialóg pre preberanie súboru špecifický podľa operačného systému a typu internetového prehliadača.
➢Názov súboru - zobrazený názov a typ súboru, napr. (docx).
➢Veľkosť súboru (KB) - veľkosť súboru (max. 10 MB).
➢Vytvoril - zobrazené meno zadávateľa súboru.
➢Dátum vytvorenia - zobrazený dátum a čas vytvorenia reklamácie.
Záložka Priebeh reklamácie
Opis položiek:
➢Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.
➢Stav - zobrazený stav reklamácie, napr. (Zadaná).
➢Dátum od - zobrazený dátum začiatku platnosti daného stavu.
➢Dátum do - zobrazený dátum ukončenia platnosti daného stavu.
➢Modifikoval - zobrazené meno používateľa, ktorý modifikoval stav reklamácie.
➢Dátum modifikácie - zobrazený dátum a čas modifikácie stavu reklamácie.