Prezeranie reklamácie

<< Kliknutím ukázať obsah >>

Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie > Prezeranie reklamácie

Stránka portálu slúži na prezeranie údajov reklamácie. Zobrazí sa tiež priebeh reklamácie a jej prílohy.

 

Navigácia

 

Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu ZPE -> stránka portálu Reklamácie -> systém sprístupní zoznam existujúcich reklamácií -> v stĺpci Operácie kliknutím na ikonku Ikona_Prezriet "Prezrieť záznam" systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.

 

Prezeranie_reklamacie_Vyrobca

 

Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami, ktoré sú reprezentované tlačidlami umiestnenými v hornej časti okna.

 

Tlacidlo_Spat_na_zoznam - stlačením tlačidla systém umožní používateľovi po upozornení návrat naspäť na zoznam.

Tlacidlo_Modifikovat - stlačením tlačidla systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.

Tlačidlo Export_Excel umožňujú vyexportovať zoznam údajov do XLSX súboru.

 

Opis položiek záložky Všeobecné údaje:

 

Sekcia Základné údaje:

Zadávateľ - meno zadávateľa reklamácie.

Predmet - zobrazený predmet reklamácie, napr. (Vydanie záruk pôvodu).

Začiatok obdobia - zobrazený dátum začiatku obdobia reklamácie.

Koniec obdobia - zobrazený dátum konca obdobia reklamácie.

Dátum podania reklamácie - zobrazený dátum, kedy bola reklamácia vytvorená.

 

Sekcia Riešenie reklamácie:

Stav - zobrazený stav reklamácie napr. Zadaná.

Dátum predpokladaného ukončenia - dátum, kedy sa dá predpokladať ukončenie reklamácie.

Dátum ukončenia reklamácie - dátum a čas ukončenia reklamácie.

Riešiteľ - identifikácia priradeného riešiteľa reklamácie. Ide o časovo závislý údaj, v rámci životného cyklu.

 

Sekcia Komunikácia:

História komunikácie - história opisujúca priebeh procesu reklamácie, napr. v prípade zamietnutia.

 

Sekcia Kontaktné údaje zadávateľa:  

Meno a priezvisko kontaktnej osoby - meno a priezvisko kont. osoby.

E-mail - emailová adresa kont. osoby.

Telefón - telefóne číslo kont. osoby.

 

Sekcia Informácie o zázname:

Kód - identifikačný kód záznamu reklamácie.

Vytvoril - meno zadávateľa reklamácie.

Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia reklamácie.

Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.

Dátum modifikácie - dátum a čas modifikácie.

 

Záložka Prílohy

 

Zalozka_Prilohy_Rekl3_Vyr

 

Opis položiek:

 

Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.

Operácie:

Ikona_Stiahnut_subor Stiahnuť súbor - stlačením ikonky sa vykoná stiahnutie súboru prílohy pripojenej k reklamácii, následne systém zobrazí štandardný systémový dialóg pre preberanie súboru špecifický podľa operačného systému a typu internetového prehliadača.

 

Názov súboru - zobrazený názov a typ súboru, napr. (docx).

Veľkosť súboru (KB) - veľkosť súboru (max. 10 MB).

Vytvoril - zobrazené meno zadávateľa súboru.

Dátum vytvorenia - zobrazený dátum a čas vytvorenia reklamácie.

 

Záložka Priebeh reklamácie

 

Zalozka_Priebeh_reklamacie_vyr

 

Opis položiek:

 

Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.

Stav - zobrazený stav reklamácie, napr. (Zadaná).

Dátum od - zobrazený dátum začiatku platnosti daného stavu.

Dátum do - zobrazený dátum ukončenia platnosti daného stavu.

Modifikoval - zobrazené meno používateľa, ktorý modifikoval stav reklamácie.

Dátum modifikácie - zobrazený dátum a čas modifikácie stavu reklamácie.