<< Kliknutím ukázať obsah >> Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie > Modifikácia reklamácie |
Stránka portálu slúži na modifikáciu atribútov vrátane doplnenia informácií. Je to jediný režim, ktorý umožní používateľovi meniť údaje existujúcej reklamácie.
Navigácia
Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu OZE -> stránka portálu Reklamácie -> systém sprístupní zoznam existujúcich reklamácií -> v stĺpci Operácie kliknutím na ikonku "Modifikovať záznam" systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.
Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami, ktoré sú reprezentované tlačidlami umiestnenými v hornej časti okna:
➢ - stlačením tlačidla systém umožní používateľovi po upozornení návrat naspäť na zoznam.
➢ - stlačením tlačidla sa potvrdia a uložia zmenené údaje, súčasne na krátku dobu systém zobrazí potvrdzujúci oznam o úspešnej aktualizácii údajov. Systém pri ukladaní reklamácie kontroluje, či bol Dátum predpokladaného ukončenia vyšší ako Dátum podania reklamácie.
➢ - stlačením tlačidla systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.
➢ - kliknutím na tlačidlo systém zobrazí dialóg Nahratie súboru.
Opis položiek záložky Všeobecné údaje:
➢Sekcia Základné údaje:
•Predmet - (Iný, Prevod záruk pôvodu, Uplatnenie záruk pôvodu, Vydanie záruk pôvodu).
•Začiatok obdobia - dátum začiatku obdobia reklamácie. Dátum je možné zadať ručne alebo využiť ikonu , ktorá zobrazí kalendár pre výber dátumu z kalendára.
•Koniec obdobia - dátum konca obdobia reklamácie. Dátum je možné zadať ručne alebo využiť ikonu , ktorá zobrazí kalendár pre výber dátumu z kalendára.
•Dátum podania reklamácie - dátum podania reklamácie.
➢Sekcia Riešenie reklamácie:
•Stav - zobrazený stav reklamácie napr. Zadaná.
•Dátum predpokladaného ukončenia - dátum, kedy sa dá predpokladať ukončenie reklamácie.
•Dátum ukončenia reklamácie - dátum a čas ukončenia reklamácie.
•Riešiteľ reklamácie - identifikácia priradeného riešiteľa reklamácie. Ide o časovo závislý údaj, v rámci životného cyklu.
➢Sekcia Komunikácie:
•História komunikácie - v prípade zamietnutia ide o opis dôvodu zamietnutia reklamácie.
•Doplňujúce informácie - textové pole, potrebný zásah zadávateľa.
➢Sekcia Kontaktné údaje zadávateľa:
•Meno a priezvisko kontaktnej osoby - meno a priezvisko kont. osoby.
•E-mail - emailová adresa kont. osoby.
•Telefón - telefóne číslo kont. osoby.
➢Informácie o zázname:
•Kód - identifikačný kód záznamu reklamácie.
•Vytvoril - meno zadávateľa reklamácie.
•Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia.
•Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.
•Dátum modifikácie - dátum a čas modifikácie reklamácie.
Záložka Prílohy - v prípade zmeny prílohy, stlačte tlačidlo .
Opis položiek:
➢Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.
➢Operácie:
• Stiahnuť súbor - stlačením ikonky sa vykoná stiahnutie súboru prílohy pripojenej k reklamácii, následne systém zobrazí štandardný systémový dialóg pre preberanie súboru špecifický podľa operačného systému a typu internetového prehliadača.
• Vymazať záznam - kliknutím na ikonku systém vyzve používateľa, aby potvrdil svoj úmysel vymazať aktuálny súbor prílohy pripojenej k reklamácii.
➢Názov súboru - názov a typ (docx, xlsx, jpg atď.) prílohy definovaný zadávateľom reklamácie. Pokiaľ nie je definovaný, za názov prílohy sa dosadí názov súboru prílohy.
➢Veľkosť súboru (KB) - veľkosť súboru v KB na 3 desatinné miesta (max. 10 MB).
➢Vytvoril - meno zadávateľa súboru.
➢Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia prílohy.
Vo formulári Reklamácie tlačidlo potvrdí a uloží modifikované údaje, súčasne na krátku dobu systém zobrazí potvrdzujúci oznam o úspešnom vložení údajov. Tlačidlo
zruší modifikáciu záznamu reklamácie.