Modifikácia reklamácie

<< Kliknutím ukázať obsah >>

Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie > Modifikácia reklamácie

Stránka portálu slúži na modifikáciu atribútov vrátane doplnenia informácií. Je to jediný režim, ktorý umožní používateľovi meniť údaje existujúcej reklamácie.

 

Navigácia

 

Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu OZE -> stránka portálu Reklamácie -> systém sprístupní zoznam existujúcich reklamácií -> v stĺpci Operácie kliknutím na ikonku Ikona_Modifikovat_zaznam6 "Modifikovať záznam" systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.

 

Modifikacia_reklamacie_Vyr

 

Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami, ktoré sú reprezentované tlačidlami umiestnenými v hornej časti okna:

 

Tlacidlo_Spat_na_zoznam - stlačením tlačidla systém umožní používateľovi po upozornení návrat naspäť na zoznam.

Tlacidlo_Ulozit2 - stlačením tlačidla sa potvrdia a uložia zmenené údaje, súčasne na krátku dobu systém zobrazí potvrdzujúci oznam o úspešnej aktualizácii údajov. Systém pri ukladaní reklamácie kontroluje, či bol Dátum predpokladaného ukončenia vyšší ako Dátum podania reklamácie.

Tlacidlo_Zobrazit.1 - stlačením tlačidla systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.

Tlacidlo_Pridat_prilohu - kliknutím na tlačidlo systém zobrazí dialóg Nahratie súboru.

 

Nahratie_suboru_rekl  

 

Opis položiek záložky Všeobecné údaje:

 

Sekcia Základné údaje:

Predmet - (Iný, Prevod záruk pôvodu, Uplatnenie záruk pôvodu, Vydanie záruk pôvodu).

Začiatok obdobia - dátum začiatku obdobia reklamácie. Dátum je možné zadať ručne alebo využiť ikonu Ikona_Kalendar1, ktorá zobrazí kalendár pre výber dátumu z kalendára.

Koniec obdobia - dátum konca obdobia reklamácie. Dátum je možné zadať ručne alebo využiť ikonu Ikona_Kalendar1, ktorá zobrazí kalendár pre výber dátumu z kalendára.

Dátum podania reklamácie - dátum podania reklamácie.

 

Sekcia Riešenie reklamácie:

Stav - zobrazený stav reklamácie napr. Zadaná.

Dátum predpokladaného ukončenia - dátum, kedy sa dá predpokladať ukončenie reklamácie.

Dátum ukončenia reklamácie - dátum a čas ukončenia reklamácie.

Riešiteľ reklamácie - identifikácia priradeného riešiteľa reklamácie. Ide o časovo závislý údaj, v rámci životného cyklu.

 

Sekcia Komunikácie:

História komunikácie - v prípade zamietnutia ide o opis dôvodu zamietnutia reklamácie.

Doplňujúce informácie - textové pole, potrebný zásah zadávateľa.

 

Sekcia Kontaktné údaje zadávateľa:  

Meno a priezvisko kontaktnej osoby - meno a priezvisko kont. osoby.

E-mail - emailová adresa kont. osoby.

Telefón - telefóne číslo kont. osoby.

 

Informácie o zázname:

Kód - identifikačný kód záznamu reklamácie.

Vytvoril - meno zadávateľa reklamácie.

Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia.

Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.

Dátum modifikácie - dátum a čas modifikácie reklamácie.

 

Záložka Prílohy - v prípade zmeny prílohy, stlačte tlačidlo Tlacidlo_Pridat_prilohu.

 

Zalozka_Prilohy_Rekl4_Vyr

 

Opis položiek:

 

Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.

Operácie:

Ikona_Stiahnut_subor Stiahnuť súbor - stlačením ikonky sa vykoná stiahnutie súboru prílohy pripojenej k reklamácii, následne systém zobrazí štandardný systémový dialóg pre preberanie súboru špecifický podľa operačného systému a typu internetového prehliadača.

Ikona_Vymazat_zaznam2 Vymazať záznam - kliknutím na ikonku systém vyzve používateľa, aby potvrdil svoj úmysel vymazať aktuálny súbor prílohy pripojenej k reklamácii.

 

Názov súboru - názov a typ (docx, xlsx, jpg atď.) prílohy definovaný zadávateľom reklamácie. Pokiaľ nie je definovaný, za názov prílohy sa dosadí názov súboru prílohy.

Veľkosť súboru (KB) - veľkosť súboru v KB na 3 desatinné miesta (max. 10 MB).

Vytvoril - meno zadávateľa súboru.

Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia prílohy.

 

Vo formulári Reklamácie tlačidlo Tlacidlo_Ulozit3 potvrdí a uloží modifikované údaje, súčasne na krátku dobu systém zobrazí potvrdzujúci oznam o úspešnom vložení údajov. Tlačidlo Tlacidlo_Zrusit2 zruší modifikáciu záznamu reklamácie.