<< Kliknutím ukázať obsah >> Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie > Prezeranie reklamácie |
Stránka portálu slúži na prezeranie údajov v existujúcom zozname reklamácií, ktoré je možné modifikovať.
Navigácia
Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu Reklamácie -> systém sprístupní formulár Reklamácie -> v stĺpci Operácie kliknutím na ikonku "Prezrieť záznam" systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.
Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami:
➢ - stlačením tlačidla systém umožní používateľovi po upozornení návrat naspäť na zoznam.
➢ - stlačením tlačidla systém sprístupní formulár Reklamácie v režime modifikácie.
➢ - tlačidlá umožňujú vyexportovať zoznam tabuľky do XLSX súboru.
Nasledujúci opis obsahuje vysvetlenie vybraných položiek záložky Všeobecné údaje:
➢Sekcia Základné údaje:
•Zadávateľ - účastník trhu danej reklamácie.
•Začiatok obdobia - začiatok reklamovaného obdobia.
•Koniec obdobia - začiatok reklamovaného obdobia.
•Dátum podania reklamácie - dátum podania reklamácie.
➢Sekcia Riešenie reklamácie:
•Stav - (Zadaná, Riešená, Potrebný zásah zadávateľa, Ukončená zadávateľom, Vyriešená, Zamietnutá, Zamietnutá a postúpená).
•Dátum predpokladaného ukončenia - dátum, kedy sa dá predpokladať ukončenie reklamácie. Vyplnený je automaticky v zmysle legislatívy na základe dátumu podania reklamácie a legislatívne definovanej lehoty pre vysporiadanie reklamácie (definované pre všetky typy predmetov reklamácie).
•Dátum ukončenia reklamácie - dátum a čas ukončenia reklamácie (zamietnutie alebo akceptácia/vyriešenie reklamácie).
•Riešiteľ - identifikácia priradeného riešiteľa reklamácie. Ide o časovo závislý údaj, v rámci životného cyklu. Reklamáciu môže riešiť viacero riešiteľov.
➢Sekcia Komunikácie:
•História komunikácie - história opisujúca priebeh procesu reklamácie, napr. v prípade zamietnutia ide o opis dôvodu zamietnutia reklamácie.
➢Sekcia Kontaktné údaje zadávateľa:
•Meno a priezvisko kontaktnej osoby - meno a priezvisko kont. osoby.
•E-mail - emailová adresa kont. osoby.
•Telefón - telefóne číslo kont. osoby.
➢Sekcia Informácie o zázname:
•Kód - identifikačný kód záznamu reklamácie.
•Vytvoril - meno zadávateľa reklamácie.
•Dátum vytvorenia - dátum vytvorenia.
•Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.
•Dátum modifikácie - dátum modifikácie.
Záložka Prílohy - potrebné je zvoliť operáciu Pridať prílohu.
Opis položiek:
➢Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.
➢Operácie:
• Stiahnuť súbor - kliknutím na ikonku systém zobrazí štandardný systémový dialóg pre preberanie súboru špecifický podľa operačného systému a typu internetového prehliadača.
➢Názov súboru - názov a typ prílohy (.txt, .docx, .xlsx, .jpg atď.) definovaný zadávateľom reklamácie. Pokiaľ nie je definovaný, za názov prílohy sa dosadí názov súboru prílohy.
➢Veľkosť súboru (KB) - veľkosť súboru v KB na 2 desatinné miesta (max. 10 MB).
➢Vytvoril - meno zadávateľa súboru.
➢Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia prílohy.
Záložka Priebeh reklamácie
Opis položiek:
➢Stav - (Zadaná, Riešená, Vyriešená, Potrebný zásah zadávateľa, Zamietnutá, Zamietnutá a postúpená, Ukončená zadávateľom).
➢Dátum od - dátum začiatku platnosti daného stavu.
➢Dátum do - dátum ukončenia platnosti daného stavu.
➢Modifikoval - meno používateľa, ktorý modifikoval stav reklamácie.
➢Dátum modifikácie - dátum a čas modifikácie stavu reklamácie.